nl en
❤ Gratis verzending vanaf € 35,- ❤ Binnen 3 werkdagen verzonden ❤ Cadeautje bij een bestelling boven de € 10,-
0
Winkelwagen
€ 0,00

Wat is de levertijd?

Shizzie.nl verzendt in heel Europa. Wij garanderen dat jouw bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling wordt verstuurd. Meestal kan het eerder, maar dat hangt af van de hoeveelheid bestellingen die wij op die dagen binnen krijgen.

Levertijd Nederland
Meestal doet de brievenbuspost of pakketservice van PostNL er één tot twee werkdagen over om te bezorgen in Nederland, maar het komt regelmatig voor dat PostNL er langer over doet. Daar kunnen wij niets aan doen, wanneer de zending verzonden is, is het in handen van PostNL en hebben wij geen invloed meer op de levertijd.

Levertijd Europa
Bestellingen worden in landen binnen Europa in 2 tot 5 werkdagen bezorgd, nadat het door ons verzonden is. Het komt regelmatig voor dat PostNL er langer over doet. Daar kunnen wij niets aan doen, wanneer de zending verzonden is, is het in handen van PostNL en hebben wij geen invloed meer op de levertijd.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden als brievenbuspost, brievenbuspakket of pakket verzonden. Als er enkel sieraden besteld worden, wordt het verzonden via brievenbuspost. Als er kleding wordt besteld, wordt het vaak verzonden via brievenbuspakket of pakketpost. De verzendkosten staan vermeld in het winkelwagentje.

Brievenbuspost:
Land  Bedrag van bestelling    Verzendkosten
Nederland  € 0,00 t/m € 35,00    €0,99
Europa  € 0,00 t/m € 35,00   €2,49
Alle landen  > € 35,00   GRATIS

Brievenbuspakket:
Land  Bedrag van bestelling    Verzendkosten
Nederland  € 0,00 t/m € 35,00    €3,49
Europa  € 0,00 t/m € 35,00   €6,99
Alle landen  > € 35,00   GRATIS

Alle verzendtarieven zijn in de bovenstaande tabel te zien, voor alle landen geldt dat de verzendkosten gratis zijn bij een bestelling boven de € 35,00. Alle bestellingen worden zorgvuldig samengesteld in een bubbeltjesenvelop, brievenbusdoos of verzendzak voor verzending. De bestellingen worden verstuurd via postNL.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik woon buiten Nederland, kan ik ook bestellen?
Ja, wij verzenden in heel Europa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op welke manieren kan ik betalen?

IDeal
Deze betaaloptie biedt jou als klant de mogelijkheid om te betalen vanaf jouw bankrekening. Het aankoopbedrag wordt direct afgeschreven.

Bancontact/Mister Cash
Bancontact is een populair betaalsysteem in België. Het is te vergelijken met IDeal.

Belfius
Als één van Belgisch grootste banken voorziet Belfius in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten.

Paypal
Je kunt met Paypal direct betalen. Als er sprake is van een uitgestelde bankbetaling, wordt jouw bestelling verzonden zodra we jouw betaling binnen hebben.

Vooraf overmaken
Je schrijft zelf het bedrag via jouw bank over, gegevens hiervoor vind je in de bevestigingsmail en staan hieronder. Vermeld bij het overmaken altijd jouw ordernummer.

Rekeninghouder: Shizzie
IBAN: NL 89 SNSB 0935 1622 67 
BIC: SNSB NL2A

Credit Card
De creditcard is een pasje waarmee je wereldwijd kunt betalen. Elke uitgave gaat pas aan het eind van de maand van de bankrekening af. Wij rekenen extra kosten van € 0,49 voor deze betaalmethode.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.shizzie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland, via eenmalige machtiging)
AfterPay voert voor www.shizzie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je deze betaling via de AfterPay App of in de online omgeving MijnAfterPay kunt inzien. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland, bedrijven)
AfterPay voert voor www.shizzie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitaal betaaloverzicht per e-mail ontvangt van AfterPay. AfterPay informeert u per e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor www.shizzie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Dat is erg vervelend en wij helpen je dan graag verder. Wij raden je aan om vanaf de dag dat jouw bestelling verzonden is één week te wachten, in die periode kan PostNL nog leveren. Als je buiten Nederland woont, raden wij je aan om 10 dagen te wachten. Heb je jouw bestelling dan nog niet in huis, dan ontvangen wij graag een mailtje (info@shizzie.nl). Vermeld in deze mail jouw ordernummer. Heb je die niet meer? Vermeld dan jouw naam en adres.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Vermeld hierbij jouw ordernummer.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat de mail in de map 'ongewenste mail' of 'spam' terecht is gekomen, dus kijk daar eerst even. Staat het daar niet, stuur dan een mailtje naar info@shizzie.nl. Vermeld in deze mail jouw naam en adresgegevens.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik iets retourneren of ruilen?
Ja, dat kan binnen 14 dagen. Voorwaarde is wel dat het artikel ongedragen en onbeschadigd is. Ook dien je een uitgeprint factuur mee te sturen.
De verzendkosten voor retouren dien je zelf te betalen (tenzij het een fout van ons is natuurlijk). Neem voor je iets retour stuurt eerst even contact met ons op.

Retourneren kan naar:
Shizzie
Roerdompstraat 8
9903 EN Appingedam
Nederland

Wilt u iets ruilen? Dan kun je dezelfde procedure volgen.

Retour opties: 
- Andere items uitzoeken.
- Aankoopwaarde retour. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klachten?
Wij vinden het heel vervelend als de klant niet tevreden is, klachten proberen wij daarom altijd zo goed mogelijk op te lossen.
Is er, buiten jouw schuld om, iets mis met een artikel dat je gekocht hebt, mail dan naar: info@shizzie.nl. Vermeld in deze mail jouw ordernummer. Heb je deze niet meer? Vermeld dan jouw naam en adres.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zijn de sieraden nikkelvrij?
Ja, al onze sieraden zijn nikkelvrij. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan mijn bestelling ingepakt worden?
Bestellingen worden standaard verpakt in leuke zakjes met strikjes of stickers. Mocht het voor een speciale gelegenheid zijn, zet dat dan in de opmerking bij jouw bestelling. Dan zullen wij het, zo goed mogelijk, naar die gelegenheid inpakken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een blog/YouTube kanaal, willen jullie een samenwerking met mij?
Wij werken regelmatig samen met bloggers, YouTubers en Instagrammers. Mocht je een samenwerking met ons willen, dan kun je een mail sturen naar: info@shizzie.nl of het contactformulier invullen. Doordat wij veel vragen krijgen over samenwerkingen, kunnen we helaas niet altijd op samenwerkingen ingaan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Contact

Shizzie
Roerdompstraat 8
9903 EN Appingedam
Nederland
Info@shizzie.nl

Kvk nr.  65656482
BTW nr.  NL229238117B02

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden
Alle bedragen zijn  inclusief  BTW   

Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.