info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd?

Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. 

- (Brievenbus)pakketjes worden binnen 3 werkdagen door ons verzonden.

Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je een mailtje zodat je precies weet wanneer jouw nieuwe aanwinst(en) onderweg zijn! 
*Let op: PostNL bezorgt niet op zondag en maandag

Levertijd Nederland
Meestal doet de brievenbuspost of pakketservice van PostNL er één tot twee werkdagen over om te bezorgen in Nederland, maar het komt regelmatig voor dat PostNL er langer over doet. Daar kunnen wij niets aan doen, wanneer de zending verzonden is, is het in handen van PostNL en hebben wij geen invloed meer op de levertijd.

Levertijd Europa
Bestellingen worden in landen binnen Europa in 2 tot 5 werkdagen bezorgd, nadat het door ons verzonden is. Het komt regelmatig voor dat PostNL er langer over doet. Daar kunnen wij niets aan doen, wanneer de zending verzonden is, is het in handen van PostNL en hebben wij geen invloed meer op de levertijd.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden als brievenbuspost of brievenbuspakket verzonden met track & trace code. De verzendkosten staan vermeld in onderstaande tabel.

Land  Bedrag van bestelling    Verzendkosten
Nederland  € 0,00 t/m € 30,00    € 2,99
Europa  € 0,00 t/m € 30,00   € 4,99
Alle landen  > € 30,00   GRATIS

Alle verzendtarieven zijn in de bovenstaande tabel te zien, voor alle landen geldt dat de verzendkosten gratis zijn bij een bestelling boven de € 30,00. Alle bestellingen worden zorgvuldig samengesteld in een bubbeltjesenvelop of brievenbusdoos voor verzending. De bestellingen worden verstuurd via postNL.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik woon buiten Nederland, kan ik ook bestellen?
Ja, wij verzenden in heel Europa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op welke manieren kan ik betalen?

IDeal
Deze betaaloptie biedt jou als klant de mogelijkheid om te betalen vanaf jouw bankrekening. Het aankoopbedrag wordt direct afgeschreven.

Bancontact/Mister Cash
Bancontact is een populair betaalsysteem in België. Het is te vergelijken met IDeal.

Belfius
Als één van Belgisch grootste banken voorziet Belfius in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten.

Paypal
Je kunt met Paypal direct betalen. Als er sprake is van een uitgestelde bankbetaling, wordt jouw bestelling verzonden zodra we jouw betaling binnen hebben.

Vooraf overmaken
Je schrijft zelf het bedrag via jouw bank over, gegevens hiervoor vind je in de bevestigingsmail en staan hieronder. Vermeld bij het overmaken altijd jouw ordernummer.

Rekeninghouder: Shizzie
IBAN: NL 89 SNSB 0935 1622 67 
BIC: SNSB NL2A

Credit Card
De creditcard is een pasje waarmee je wereldwijd kunt betalen. Elke uitgave gaat pas aan het eind van de maand van de bankrekening af. Wij rekenen extra kosten van € 0,49 voor deze betaalmethode.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Dat is erg vervelend en wij helpen je dan graag verder. Wij raden je aan om vanaf de dag dat jouw bestelling verzonden is één week te wachten, in die periode kan PostNL nog leveren. Als je buiten Nederland woont, raden wij je aan om 10 dagen te wachten. Heb je jouw bestelling dan nog niet in huis, dan ontvangen wij graag een mailtje (info@shizzie.nl). Vermeld in deze mail jouw ordernummer. Heb je die niet meer? Vermeld dan jouw naam en adres.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Vermeld hierbij jouw ordernummer.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat de mail in de map 'ongewenste mail' of 'spam' terecht is gekomen, dus kijk daar eerst even. Staat het daar niet, stuur dan een mailtje naar info@shizzie.nl. Vermeld in deze mail jouw naam en adresgegevens.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klachten?
Wij vinden het heel vervelend als de klant niet tevreden is, klachten proberen wij daarom altijd zo goed mogelijk op te lossen.
Is er, buiten jouw schuld om, iets mis met een artikel dat je gekocht hebt, mail dan naar: info@shizzie.nl. Vermeld in deze mail jouw ordernummer. Heb je deze niet meer? Vermeld dan jouw naam en adres.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zijn de sieraden nikkelvrij?
Ja, al onze sieraden zijn nikkelvrij. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan mijn bestelling ingepakt worden?
Bestellingen worden standaard verpakt in leuke zakjes met strikjes of stickers. Mocht het voor een speciale gelegenheid zijn, zet dat dan in de opmerking bij jouw bestelling. Dan zullen wij het, zo goed mogelijk, naar die gelegenheid inpakken.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Shizzie.nl maakt gebruik van cookies. Dit doen we om onze site persoonlijk en gebruiksvriendelijker te maken. Klik op ‘akkoord’ om deze cookies te accepteren. Ga voor meer informatie naar ons Privacy beleid: https://www.shizzie.nl/Privacy-Cookies

☆ SHIZZIE GAAT STOPPEN 

Bijna 7 jaar gelden zijn wij gestart met dit avontuur, maar helaas gaan wij nu toch echt stoppen. Daarom moet ALLES weg.

Ons gehele assortiment gaat in de opheffingsuitverkoop en de korting is nu verhoogd naar maarliefst 70% korting op ALLES! De laatste weken zijn ingegaan, want de webshop sluit op 14 juni 2020

De korting is al verrekend (dus geen code nodig)!